Am trăit în mănăstire (48 poze)

Mâine să te trezești devreme pe feribot ...

Ceas cu alarmă a sunat la 06:30. Feribotul pleacă de la 8-20, dar știind munca luni, știind că aceste congestia urbană, a decis să plece mai devreme ... Și zori găsit n-ar fi așa de rău.

Toate, este timpul pentru a pune pe pantofi ... Când, dintr-o dată a sărit pe mine un anumit sentiment de teama de necunoscut. Cu toate acestea, nu de vară tabără alimente. 5 zile de incertitudine. 5 zile sacrament. 5 zile stie ce ... Dar cred că totul va fi bine.

Împotriva regulilor lor a luat jucător. Cu toate acestea, pentru a ajunge la poarta mănăstirii, au nevoie de muzică. Până vineri, fără să stea muzica sa obișnuită ... Va fi greu. Dar cred că mânerul.

De obicei, atunci când am colecta saci mari, eu folosesc regula - 50% din lucrurile ramase. De data aceasta a decis să nu facă acest lucru. Nu știu de ce ... dar rucsacul a fost doar ... de nesuportat

7: 48 ... Eliminată în mesajele marine stația de coastă. Strada este foarte frumos vreme însorită. Nu există nici un vânt. Cerul este senin.

Marea este calmă, soarele dă o nuanță de aur magic. Playerul redă muzică de relaxare, totuși, că mă face devine foarte calm. Tot la fel, există unele anxietate. Multe gânduri filare în capul meu, nimeni nu poate prinde și a pus în ordine, vinaigrette de un fel.

Am decis în mașină să cumpere două cutii de Pepsi. Am băut una, două ascuns într-un rucsac. Eu beau vineri, când voi sta pe feribot. Îmi place sifon, asa ca clatita ...

8: 10 ... Sunt pe feribot. Îmbrăcăminte nu a ridicat, există încă o ultimă șansă să-i spun eu să nu cedeze sentimentelor de frică și doar du-te ... du-te acasă ... Dar apoi urcată în sus și toate ... „Bridges ars“ ... Suna dur, dar când feribotul a început să se mute departe încet, a devenit un pic mai ușor ...

Bacul taie încet prin suprafața apei. Calm. Oraș se trezește, recuperarea după o noapte de somn. Toate lent și senină, cu excepția România pavilion, care este în curs de dezvoltare salbatic pe turnul clopotniță.

City și ... Insula este tot mai aproape ... Și Vladivostok este acoperit de o ceață densă, ceață dimineața. Siluetele disting doar de clădiri înalte și turnul, totul amestecat într-o masă gri monoton.

Toate acestea agitația urbană, blocajele de trafic oraș, cozi în supermarket-uri, autobuze supraaglomerate, străzi aglomerate, restaurante, fast-food ... Toate acestea spune la revedere de la mine ... Nu este nevoie, nu pentru totdeauna, ci frunze.

Ceea ce mă așteaptă pe insula rusă, nu știu. munca de zi cu zi grea. trezire timpurie. culcare devreme. Dimineața, după-amiaza și seara rugăciuni, eu nu știu și nu înțeleg. teritoriu închis. reguli și cerințe stricte. Unde mă duc să-și petreacă noaptea. Singur sau cu cineva. Nici unul este o întrebare la care nu pot răspunde, chiar dacă aș fi vrut. Dar răspunsul, cred, nu mă face să aștept. Acesta va fi foarte curând ...

Și aici este ... insula română.

9: 05 ... Aparel scufundat încet ... M-am dus la fund.

La mănăstirea să meargă timp de aproximativ 10 minute, nu mai mult ... Dar, pentru un motiv sau altul, am cheltuit pe acest mod mult mai ... Era pe îndelete, și un drum de by-pass, deși era posibil să se taie ... Se pare că subconștientul joacă cu mine.

Aici a devenit deja evidentă. gard verde, ascuns de ochii indiscreti întreaga viață a acestui loc. Clădiri, clădiri agricole ...

Aici este ... Dar gard și porți, poarta ... stau sub ea timp de aproximativ un minut, a venit. Poarta închisă ... Toate ... Ultimul pas este făcut. Drumul înapoi nu mai.

Din momentul șederii mele la mănăstire a făcut doar o singură lovitură - o placa cu regulile de conduită în timpul șederii sale în acest loc. Fără permisiune nu vor fi eliminate.

În partea stângă a locului unde stau - stupina. Ea are în prezent doi oameni în costume albe. Pentru a-mi lăsat un călugăr într-o sutană care transportă apă într-o găleată. În spatele cineva care lucrează cu ciocanul. păsări de top cântă, frunziș zgomotos.
Totuși eu sunt de așteptare pentru abatele. Tatal lui Clement a promis să mă sune imediat ce la sfârșitul serviciului. Încă mă întreb cum mă cheamă, dacă nu au o conexiune mobilă. Prin urmare, pentru a vedea camera atârnat în jurul gâtului său. Sa așezat pe banca de rezerve cel mai apropiat de templu, probabil pentru că învață o notificare. Pentru a-mi lăsat pe banca de rezerve stabili un bărbat în vârstă, a stins blugi, un relativ nou pantofi de alergat și sacou în dungi albastre. El a pus o mână sub cap, rostogolit pe o parte și a adormit ...

Dintr-o dată, a existat o cravată pentru mine. Primul lucru pe care scris un cuplu de SMS-uri și a făcut un apel scurt. El a raportat o problemă cu rețeaua. A devenit un pic mai calm și mai plăcută.

călugării din templu. Serviciul este de peste. Abatele ma chemat pe nume, m-am dus ... invitat să meargă cu ei la bibliotecă. Au pus câteva întrebări despre planurile mele, preferințe, contra ... El a arătat într-o listă de reguli interne de conduită în mănăstire, rutina de zi cu zi, reguli pentru membrul personalului - citit, preda, amintiți-vă. Sam sa retras pentru unii, Vladimir, că mi-a trebuit să-mi cazare pentru săptămâna viitoare. După cum sa dovedit, am de gând să trăiesc cu restul celulei-lucrătorilor în general. A fost un pic ciudat. acești oameni care sunt. Ceea ce au în minte. De ce sunt ei în mănăstire. O mulțime de întrebări a trecut prin mintea mea ... am uitat să spun că, în timpul conversației mele cu staretul, a întrebat despre abilitățile mele. Nu am știu cum să se ocupe de vaci, albine, dacă sunt în stare să gătesc. M-am simțit rușinat. Aș putea lăuda cu găluște numai fierte și taitei instant să mănânce ... Aici este - un om modern, ... La naiba.

Aici am fost dus în celulă. Acesta este situat în podul bisericii. Intrarea de pe partea din spate. Din hol există o scară foarte abruptă în sus, în sus, a căzut într-un fel de sală de așteptare dotată cu o chiuvetă, o mașină de spălat și un dulap cu articole de îmbrăcăminte exterioară. O altă scară, abruptă, dar mici, este deja în foarte celulă. Intrarea este foarte mică, trebuie să se aplece. Dar nu contează.

La ora 11:00 a dat prima ascultare (de lucru). Am fost dus la templu. Eliberat o lopată, o cârpă și un mediator. Este necesar pentru a curăța podeaua picăturilor de ceară.

Prin aceasta am prozanimalsya ore întregi și jumătate. Și aici, pentru apel la prânz. Asta e bine, pentru că nu am avut chiar micul dejun acasă.

Trapeza este în templu, pentru o ușă separată. O masă în mijlocul celor trei locuri, pentru a vedea, Abatelui și asistenți sau deputați (nu știu cum să mărească în mod corect) lui. Și două mese lungi pentru membrul călugări, novici și personal. Toate acestea formează litera obișnuită „P“.

În timpul tuturor grav masă. Stai la masă numai după rugăciune. Călugării stau separat, membru al personalului în mod individual. Pe masă sunt vase cu primul și al doilea. Toată lumea pune ce vrea și cum vrea el. Ceai sau compot de a alege. Mealtime nimeni nu vorbește. Totul trece în tăcere, numai în picioare în spatele oamenilor din carte citește diferite scrieri. Masa de prânz a durat aproximativ 20 de minute, până când ultimul nu termina, nimeni nu merge și standuri. Asta sună un clopot - Masa de prânz este de peste. Tot ca o crestere echipa de la locurile lor și să citească rugăciunea comună, spun ei, vă mulțumesc pentru această masă. Ia-farfurii, pahare și atributul ferestrei de distribuire de alimente.

Înainte de a intra în templu în sine agățat pe perete „stă“ cu imagini de reconstrucție a mănăstirii, diverse sărbători ...

Imediat după prânz am primit o misiune interesantă. Va trebui să fac un acvariu. Niciodată nu am făcut înainte. Efectuați următoarele: opriți toate aparatele electrice care furnizează pește cazare confortabilă, scurge apa, pește de captură și transplantate, se spală filtrul, termometru, nisip elemente curate decor în formă de castel și de plante, bine spălate și cel mai dificil - pentru a curăța acvariu din alge unicelulare. Pentru a evacua apa, mi sa dat o găleată și un furtun. Totul este simplu: un furtun termina pentru a pune acvariu, apoi pompa apa prin gura si tot ... procesul a început ... apa a trecut, galeata este umplut. Apoi, este necesar să se fuzioneze într-o gaură, care se află în spatele templului. Am făcut aproximativ 7-8 Walker.

Cel mai interesant lucru a fost - este prinderea de pește cu o plasă. Ele sunt mici și agil, toate în timp ce se ascunde în spatele ierbii. Mi-a luat 20 de minute.

Apoi a scos și spălat iarba, nisip ... Rămâne cel mai dificil - pentru a goli verde perete shnyaga acvariu. Peria nu curăță ... poryskat în dulap. Am găsit niște tuburi cu ceva ... Conform descrierii - pentru curățarea metalelor. Va face. Pătate sau un pic pe burete, frecat ... Și aceasta este prima noroc - dar șters ... E greu, dar e mai bine decât nimic. Pe pereții de curățare în urechea mea un pic mai mult de o oră. Rămâne o clătire foarte bună cu apă, bine, face totul ca înainte.

În timp ce lucrează în cap a început să se rotească: „Vreau să merg acasă. Vreau pe Internet. „Fără Internet, vine un sentiment de panică ușoară fără comunicare. Sunt rupți de lume. Dintr-o data, voi chema o chestiune foarte importantă, și eu nu pot. Și dintr-o dată am fost pe drop mail este o scrisoare foarte importantă, dar nu pot să-l citesc. E o adevărată atstoy.

În timpul Incalcarea acestei lucrări vag auzit de tipul cu magazinul stabilit în celula noastră, în cazul în care patul lui va sta lângă mine.

Mă simt foame. Vreau să mănânc. Vreau să beau.

Violino cu acvariu a început undeva la 13:40, ora locală este acum 16:20. Ie pe scăldat în tot ce mi-a luat un timp destul de lung. Cine va avea nisipul cel mai dificil și responsabil, umple, de a pune la decorul lor discreție, se adaugă apă și ... Și în această apă pentru transplant de pește. Mi sa spus că, dacă temperatura apei este scăzută, peștele poate întinde și aripioare.

Dintr-o dată clopotul sunat afară. Don-Don-Don ... Această notificare cu privire la începutul vieții. Ceasul 16.30.

În timp ce am fost scris acest text, am fost abordat de trei bărbați și a întrebat de ce în rezervorul de apă sfințită costă două cocoș. Nu știu despre asta, astfel încât răspunsul este scurt :. „Cu gaz și fără gaz" Ei au uitat unul la altul și a plecat.

17:02. Termin toarna apa in acvariu. Prin modul în care apa din mănăstire cu bine - curat. Și a aruncat peștele. Se pare că plutește. Mâine dimineață, în primul rând a verifica numărul de la partea de jos a rezervorului și la partea de sus. Foarte îngrijorat. Aproximativ patru ore rămase în baie mea rezervor.

Acum am timp liber. Cât de mulți nu știu, dar lucrarea nu are. Cred că voi trece pe teritoriul, pentru a face fotografii. El a intrat în templu, un foișor cu o statuie, a găsit cușcă cu un iepure. În liniște și calm. Din nou, m-am dus în templul vizitatorilor acolo. Castigarea în sticla de apă sfințită. În trapeză zornăie feluri de mâncare. Acest sunet mi-a plăcut foarte mult, deoarece Sunt din nou foame. Am sunat pe continent din nou.

Timpul trece foarte încet. De fapt, am folosit pentru a trăi într-un mod diferit, într-un deranj constant și forfotă, forfotă, și chiar și aici începe să meargă mai mult în mod constant. Unul devine sentimentul că acest loc este de viață pe cont propriu, în afară de timpul prezent. Aici, totul este în mișcare lentă.