Cum de a scrie un eseu despre modul în care mi-am petrecut verile

cu privire la modul de a finaliza anul școlar (un paragraf) și ca un copil a vrut să-și petreacă vacanța de vară.

În continuare - o excursie la sat (descrie pe scurt aspectele pozitive - pădurea, râul, și așa mai departe, mai degrabă decât ca un copil cu prietenii mei urcat în grădina vecinului).

Nu uita să menționezi că restul de vacanta, dar lucrarea profesorului pentru vara nu au fost uitate (colecția de ierburi / frunze / muguri pentru un ierbar, citind cărți, etc.).

În cele din urmă - impresia de ansamblu, pe care doriți sau nu la școală.

Cum de a scrie un eseu despre modul în care mi-am petrecut verile

moderatorul a ales cel mai bun răspuns

Eseu scris, aderarea la regulile unui mic, mai întâi face un plan si va fi prima acțiune.

Conform planului, vom avea o introducere, care este, cravată, apoi scrie baza o poveste fictivă și concluzia că există puține rezultat semnificativ, ceea ce este scris totul.

Acestea oferă să scrie un eseu pe cont propriu, deoarece clasa nu este specificată și apoi toate lucrările se vor scufunda in vara.

Important în scris - să scrie fără să se oprească. Ce crezi, și să scrie, și erorile gramaticale pot fi întotdeauna corectate.

Am petrecut vara ca de obicei. Am mâncat, dormit, a stat toată ziua și toată noaptea la calculator. În dimineața nu a stat, pentru că după miezul nopții și sa dus la culcare nu mai puțin de douăsprezece. Apoi, el a trebuit să muște ușor stropite cu apă pentru spălare. În general, precum și anul și abia sa ridicat mai târziu.

Pentru divertisment, cu excepția companiei, a fost o dezbatere cu părinții mei - acestea sunt un mod de viață nu înțeleg (anticul și limitat), și nu luați (le place, atunci când am etaje și a mea la magazin doar pentru a cumpăra pâine merge mai degrabă decât Coca-Cola și înghețată) . Așa că am avut câteva ori în grădina cu bunica mea să stau, dar eu nu-l regret, ea a făcut-o pentru bani dat. Acum îmi pot imagina căști de cumpărare alb.

Prietena mea este, de asemenea, pe web au fost. Prin urmare, a fost posibil chiar și pe stradă nu ies - la fața locului bazar.

Da, de câteva ori cu Rodak a mers la râu, dar cifra nu am (ei spun că ar trebui să se deplaseze mai mult, apoi cu probleme de greutate nu va fi), așa că nu am înot.

Mai degrabă să fie vara viitoare, și apoi într-un an, trebuie să te trezești devreme, nu stau în Internet pentru o lungă perioadă de timp.

Nici măcar tăbăcite, nu a existat nici un moment.

Cum de a scrie un eseu despre modul în care mi-am petrecut verile

Vara aceasta a fost cea mai det pentru toate cei 26 de ani. A început cu relocarea orașul Ivanovo din regiunea Stavropol. Cu o grămadă de trunchiuri și un copil mic în brațe, am fost condus de 30 de ore. Ca să nu mai amintesc melodia Lube „A treia zi pe drum.“. Toți banii din anul precedent a venit să plece în vacanță în excursie la mare sunt plecat cu această mișcare proastă. În cele din urmă, în Pyatigorsk stabilit într-un singur loc, au luat un mic apartament, a găsit soțul ei de locuri de muncă neiubit, și m-au pus acasă cu copilul. Strada este încă prăjire zi 45-48 de grade, iar noi în loc de înot în lacuri, mări și râuri, forțat să-și petreacă timpul acasă, curățarea apartament și o masă de gătit. Se poate spera doar că totul se va stabiliza până în vara viitoare și vom primi mai bine și mai distractiv în două ori pentru a umple golul din această vară)

Un eseu despre modul în care a petrecut vara ar trebui să fie împărțită în mai multe părți:

Această secțiune ar trebui să descrie de ce această vară ați ales zona (sau mai multe), să-și petreacă timpul acolo.

În această parte, descrie ceea ce faci și împărtăși impresiile dumneavoastră.

Aici, în general, un rezumat al verii si lasa caracteristica timpului trecut.

Vacanța anterioare au fost foarte distractiv, au fost completate cu excursii și de călătorie.

Prima călătorie în regiunea Moscova Istra îmi amintesc multe colegii, cu care ne-am petrecut zile și nopți în șir. Am jucat într-o varietate de jocuri în aer liber, honuire abilitățile lor în înot, având în distracție împreună și de a explora împrejurimile casei noastre de vacanță cu bunica mea.

A doua călătorie am făcut cu părinții mei în soare și friptură de curcan. Am vizitat orașul Antalya, ajunge să cunoască cultura acestei țări minunate. M-am bucurat cu adevărat Marea Mediterană, prin care am navigat pe un iaht numit „Viking“. Cel mai memorabil pentru mine a fost o călătorie lungă la munte pentru rafting pe râul rapid și bărci frumoase. Au fost mulți care doresc să meargă rafting, asa ca a fost aventura cel mai distractiv și masiv.

Al treilea element a fost republică călătorie de vară din Khakassia. Am fost stau cu bunicii sai. Am vizitat-o ​​mare bunica în sat, care a intrat în pădure. Ne-am uitat la întinderea nesfârșită a taiga adus bunatatile: fructe de padure, conuri de pin si ciuperci.

Vara - o viață mică!

Există o întrebare interesantă? Cere-i la comunitatea noastră, vom găsi cu siguranță răspunsul!

Împărtășiți experiența și cunoștințele, câștiga recompense și reputația, face prieteni noi si interesante!

Pune întrebări interesante, să calitativ răspunsurile și să câștige bani. Mai mult ..