Am trăit într-o mănăstire (partea 2), proaspăt - cel mai bun din ziua în care ați avea nevoie vreodată!

Tocmai la ora 6 dimineața, în celula noastră m-am dus la oameni și rugăciune toate aliniate în sus ... trezi chiuveta.

Strada a fost jucat vreme rea, ploaie și vânturi puternice. N-aș vrea astăzi ascultari pe stradă.

După spălare, m-am dus la toaletă. El a fost în stradă, la 50 de metri de templu. Din lemn, dar foarte bine făcut. Și două intrări ... M și M, cu excepția faptului că acestea sunt indicate prin triunghiuri. Și pentru un motiv oarecare, am uitat care unul este corect. Aceasta nu este sarcina de cale ferată a ...

După ce ieri decopertarea podea în templu aching degetele.

Serviciul a început exact la 6:30. Biserica este întuneric, nici o lumină. Doar o ușoară legănare a flăcării lumânărilor, dar cerul acoperit de nori în fereastra.

Călugării sunt pe partea dreaptă a templului cu care se confruntă altar, în spatele-lucrătorilor. rugăciunile de lectură monotone care curg prin camera. La dreapta mea este în valoare de tipul în uniformă, căpitane (judecând după bretelelor). Tragind nervos mărgele, murmură ceva în șoaptă.

În timpul serviciului, călugării ia periodic pe pălăriile lor, iar mai târziu îmbrăcat și așa mai departe ad infinitum ... Apoi, toate aliniate pentru a omagia icoana mare a Sfantului Serafim. Noi stăm în perechi, deși nu am avut o pereche. Potrivit dublu-cruce și se saruta icoana, deșeuri, icoana arcul, arcul unul de altul și de cuplu viitoare ... am făcut tot la fel ... Dar asta e doar din cap meu a mers la un spațiu gol, bine, nimic. Apoi, toate du-te la călugăr de conducere serviciu, sărutat crucifixul, mână și înapoi la locațiile lor originale. După această acțiune, armata a stat în spatele lectură ... la 07:10 a fost înlocuit de un călugăr. Obosit să stea, plictisitor. Toate aceeași cântând burachnie monotonă. Deci, călugări și au fost urmate până la sfârșitul serviciului. La 07:25 au început într-un semicerc. Sang.

Serviciul încheiat la 08:20. Toate micul dejun grăbit. În meniu, supa de mazăre și ceai.

După ce toată lumea a mers la buletinul de bord, în cazul în care ascultarea pictat pentru intreaga zi pentru toți cei care trăiește în mănăstire. Vin cu tatăl meu Avrosiem unele lucrări de terasament. În această listă, am desemnat ca A.Zhurnalist.

Am decis să merg în celulă pentru îmbrăcăminte mai cald, în cazul în care lucrează pământul, asigurați-vă că pe stradă. În ploaie și vânt. Nici noroc, desigur.

Următorul împotriva aici, într-o scară abruptă

Apoi, o alta, mai mică ...

Într-o astfel de ușă mică a avut prolazili

ceapa tradițională în oglindă

Timp de 40 de minute, Eu stau la aceste cărămizi. Despre mine, probabil, uitat. Pentru a nu fi plictisit, mă duc în cercuri, cântând cântece Șevciuc. Noi nu putem, și ce să fac?!

În cele din urmă am venit, sa uitat la mine munca făcut și a spus câteva rânduri de cărămizi pentru a trece. După finalizarea va trebui să elimine resturile din groapă, și pietre pentru a sprijini gard.

Cu munca coped. Ploaie intensificat, a trebuit să se ascundă sub un copac. Plictisitor. Am decis să treacă timpul merge la templu cu inspecția. M-am întrebat cum s-au descurcat de pește după intervenția mea de ieri. Spre surprinderea mea, nici unul dintre peștii nu a murit.

Pe cer soarele strălucea, cred că pentru cină elucidate. Am verificat disponibilitatea WiFi în biserică - nu este. Silly, dar nu știi niciodată ... Îmi pare foarte rău că nu am luat o mică sipet sub echipamentul foto. Toate lentilele trebuie sa bag in buzunar.

Doi călugări au acceptat faptul că le-am capturat. Deja bine! Dar eu le va elimina mai târziu.

Am decis să se plimbe în jurul mănăstirii. El a intrat în lojă. În interiorul întotdeauna pe călugăr datorie. Acesta servește ca un punct de control, de asemenea, vinde cu lapte și miere, face lumânări pe timp de noapte. Schimbă 12 ore.

Hotel pentru pelerini.

Biserică, celule, trapeza, pictograma magazin, bibliotecă ...

Apa din mănăstirea proprie, din fântână.

După ce am sunat tatăl lui Ambrose, va trebui să conducă camionul în loc. După timpul liber. Am decis să urce în celulă și să continue să descifreze notele sale.

Turnul clopotnita este in markerii range.

13:00. Taxele de trecere Bell. Este ștampila de timp pentru masa de prânz. Înainte de începerea mesei ca de obicei rugăciune. În acest moment ne-am decis să mănânce foarte strâns. Reader expounds din nou înțelepciunea cărții cu voce tare. Citește și plângând.

După cină, ea a filmat de tatăl lui Valery. El a fost imediat de acord cu o sedinta foto.

De asemenea, a reușit să ia o imagine a tatălui său Simeon, și că căpitanul însuși. Ca un tată, Valery mi-a spus căpitanul - un novice în templu. Aceasta ajută la servicii.

Apoi am fost trimis pentru a ajuta la fermă. La poarta, latră la mine câine de pază. Introdus. Ferma era gol. Am luat cateva fotografii.

Am decis să se uite celălalt membru al personalului, pentru a le fotografia la locul de muncă. Mai întâi a prins ochiul lui Alexandru. El a fost implicat în reparații auto.

Dar Maxim. El este ceea ce am pentru a ajuta la ferma. El a refuzat să fie fotografiat. Aflandu-se la fermă întâlnit Andrew. De asemenea, el trudnik. timp de șase luni de viață la mănăstire. El vrea să părăsească monkhood, dar încă nu este complet sigur. A fost de acord să-mi arate întreaga fermă.

În primul rând ma dus la cea mai mare clădire, în cazul în care acestea dețin vaci, fac brânză, acasă la îngrijitor pentru ferma.

Primul lucru pe care sa dus la celula sa. Este în această cameră mică și caută de serviciu. Shift de schimbare o dată pe săptămână.

Apoi, am fost dus la gătit. Aici se fac brânză de vaci, lapte și ouă sunt stocate. În următoarea pomyvochnaya cameră. Totul este clar.

Vaci la fermă nu a fost acolo, au luat pășune, care este situat la aproximativ 2 km de manastire. Vacile sunt mulse de două ori pe zi, la 20 pm și 4 dimineața.

Apoi mi-au arătat moara, în cazul în care ovăz treierat. Aproape o oală mare, similar cu cuptor burzhujku. În ea ovăz sol „bantuie“. Apoi a hrănit vitele.

Am trecut pe lângă un morman imens de gunoi de grajd. În primăvara voinței sale de a cumpăra îngrășăminte locale.

În spatele Hayloft gard. Puțin mai sus - fosta pășune, unde pasc vaci, cai. În prezent, abandonate, deoarece nu există mâini.

La 14:35 ne pe ferma sa uitat tatăl lui Ambrose. El mi-a dat o lopată. Voi săpa chiar în groapă. Se pare cărămizi am mutat pentru a fi în măsură să conducă cât mai aproape posibil de Autobasculanta la sol. Strada este foarte rece, soarele a apărut ca și a dispărut. Părintele Ambrozie sa așezat într-un tractor mic și a început să se încarce mikrogruzovik teren. El are o mustață amuzant, cum ar fi Budyonny. Este păcat că nu a vrut să fie fotografiat.

Dintr-o data a aparut on-line. Am fost capabil să trimită o scrisoare importantă și un cuplu de mesaje Vkontakte. Într-o rețea de mare nu este suficient. Din nou, lipsă link-ul. Și aici este tatăl camion Ambrose închiriază înapoi în groapă. Pământul pentru a obține suficient de somn. Rămâne doar să demoleze totul la pământ ... nivelat pământul cu terenul ...

Heavy această lucrare, fluturând o lopată, stropind solul din grămadă în groapă. Ultima dată când a fost a face acest lucru în copilărie în grădină. Încerc să lucreze fără întrerupere. În mâinile umflate bule de aer. Păstrați o lopata a fost imposibil să se rănească. După 15 minute, am turnat toată buchet. Doar aici gaura și nu a adormi. Avem nevoie de mai mult teren. Părintele Ambrozie a adus mai mult teren. În acest moment este mai mult decât suficient. Chiar și o ușoară umflare a rămas în acest loc, cred că, după primul bun sol de ploaie prosyadet și totul va fi bine.

Am fost la ferma, ca de obicei, câinele lătra rău.

Vadim spală recipientele pentru produse lactate.

Andrew a ieșit și mi-a dat ascultare de curte răzbunare. Foarte greu pentru a matura iarbă de ovăz, dar nu e nici o grabă.

Am auzit sunetul clopotelor. Fără gândire, el a luat aparatul de fotografiat și a fugit la turnul clopotniță. Am fost plăcut surprins când am văzut că tatăl lui Valeria. Am luat cateva fotografii cu participarea lui.

Încă o dată am început să recolta ferma. Dupa munca pe care am fost dat timp să se odihnească. Fără să mă gândesc de două ori, m-am dus la celula lui. Ai nevoie să adăugați text, pentru a încărca bateria de pe camera foto. Cât de frumos după o cădere munca grea pe pat. Am decis să rupă o altă regulă - tras de la un jucător rucsac. Oooh, muzica ... Ești frumoasă. O muzică mare chiar mai bine. Deci, pentru laptop și sa dus la culcare.

Am fost trezit la 17:52. Am dormit la fel de mult ca o jumătate de oră. Trebuie să mergi la locul de muncă.

În templu ca de obicei întuneric. emis imediat două notebook-uri cu nume.

Am avut curajul de a face unele servicii fotografii. Liniște, liniște.

Trudnik George citește în templu pe cartea banc.

În timpul serviciului, am fost abordat de către părintele Vitalie. Solicitat să ia o imagine a vechii mănăstiri călugăr Agafangel tatăl, el era deja în '84. In manastire pentru mai mult de 10 de ani. Te rog suna destul de înfricoșător, „Alexander, ai putea face o fotografie de bătrânii noștri? Poate că aceasta va fi ultima lui imagine. Și este de dorit să-l eliminați, astfel încât, în viitor, această imagine ar putea fi folosite la înmormântare. " Acest lucru a fost spus cu atâta ușurință, ca și în cazul în care vorbim despre lucruri simple.

După serviciul a avut o fotografie de mică. Am aliniat pe prispă părintele Vitalie, tatăl Spiridon și Agafangel tată.

Atunci Vitaly tata ma dus la concierge, serviciu acolo tatăl Safronov. El este doar 70. Populația de aproximativ 11 de ani în mănăstire.

Apoi, tatăl său sa oprit Vitali, tatăl lui Vladimir, el rufelny (cel care dă hainele). El este de 44, trăiește într-o mănăstire doar 4 ani.

Vladimir în rufelnoy.

După ce a intrat în celulă. Este necesar să se pregătească materialul pentru ziua de azi. Pentru noi, și părintele Vladimir a spus despre următorul avertisment furtuna uitat.

Astăzi, mănăstirea cu staretul sa întors în oraș, tatăl lui Clement. Părintele Valery îl va întreba despre fotografia generală și modul în care să-mi arate niște chilii. Veți avea nevoie, de asemenea, să se întâlnească cu el pentru a discuta producția de mâine.

Unele mai multe fotografii ...

Viața monahală nu este la fel de ușor cum am crezut la început ... Este o lucrare de zi cu zi grea.

Manastirea are o mică flotă

Multe mulțumiri novice Valeria (în text se poate „confunda numele,“ și îl numesc Vitaly) ... Îi mulțumesc pentru ajutorul său în a lua imagini ale călugărilor

Parțial în vedere lojă.

Da „Am vrut să-l sălbatic“, în mănăstire. slazit.

Ar fi dificil să fie îmbogățit spiritual printre cele nouă poveste (fulgeră fotografia stupinei) Kote superba! Am salvat întregul raport!