Recenzie de carte - Imperiul Îngerilor - Bernard Werber, o carte vie

"Empire of Angels" Bernard Werber

"Empire of Angels" de Bernard Werber - un bestseller mondial. Aceasta este o definiție foarte precisă a acestei cărți, pentru că, vedeți, cuvântul „bestseller“ implică o anumită calitate a unei opere literare: ușurința de citire și ascultare, dar în același timp, o anumită adâncime filozofică (real sau imaginar). Toate acestea pot fi găsite în lucrarea scriitorului francez.

Werber carte aparține genului de „viziuni fantomatice“, descrie aventurile protagonistului lui Michel Ponson care a avut loc după moartea sa pe prima pagină a romanului. Bernard Werber, de asemenea, reprezentări ale vieții de apoi destul de ciudat și foarte departe de a fi religioase. Pentru realizările sale în viața trecută a eroului său ponson ar putea reveni pe Pământ ca să inițieze o mare, sau (și această opțiune alege Michelle Ponson) pentru a deveni îngerul păzitor al celor trei pamantenilor nou-născuților și a le ajuta să treacă în mod adecvat calea Pământului.

În plus, prost strânse toți îngerii aventuri în viața de apoi: zborurile spre alte universuri, îngeri luptă cu sufletele nelinistite - toate acestea este scris este absolut primitiv. Singurul lucru care de divertisment ușor un înger Merilin Monro, care este compania erou.

De fapt, după ce a citit impresiile au fost roman foarte controversat. Desigur, această carte face la egal la egal în viața ta, gândiți-vă posibilitățile lor nerealizate din partea sa de responsabilitate pentru viitor și eternul. Dar clasic, în opinia mea, este diferit de versatilitatea de bestseller-uri. O carte Werber - bestseller tipic. Dupa ce sa gandit ar putea fi, dar nu doresc să re-citit. „Enciclopedia cunoașterii relative și absolute“, mi se părea destul de bine cunoscut-o colecție de gânduri, aforisme și fapte (deși unele anecdote de acolo mi-a plăcut). Dar acum 17 ani, fiica mea această „Enciclopedia“, așa cum, într-adevăr, și lucrarea în sine, a făcut o impresie foarte mare.

caractere de episodice placut Îngerașul Michel Ponson - Emile Zola, repetând în mod constant „J'accuse“, o aluzie la celebrul pamflet în apărarea lui Dreyfus. Emile Zola și cu succes a câștigat Dreyfus și cazul ponson.

Desigur, cartea Werber idee controversată cu siguranță este interesantă, dar dă impresia unui exemplu de realizare, în opinia mea, numai familiarizat cu cărțile mai adânci (de exemplu, imediat sunt amintit, „aventurile mele postume“ Yulii Voznesenskoy, scrisă de inimă). Dar pentru mulți, această carte nu poate fi de fapt o revelație, interes și să conducă la literatura de mare, filosofie, spiritualitate, religie. poveste interesantă și ușurința limbii fac această carte ideală să-l ia pe drum. În plus, vă sfătuiesc să citiți „Empire of Angels“, adolescenți și adulți tineri.

Cumpara in Ozon (437 ruble).

Foarte luminos de lucru, memorabil. Dintre acele cărți care ar trebui să fie păstrate la domiciliu pentru a putea citi. Foarte ascuțit sunete tema copilarie. Am fost impresionat de teoria sosirea copiilor lui Weber în lumea noastră este mult mai mulți îngeri zbura spre alte galaxii.

Werber - scriitorul meu preferat. Și „Empire of Angels“ - aceasta este cartea mea preferata. În această carte, Werber așteaptă, după motto-ul său: „Ce se întâmplă dacă ...“. Cartea este scrisă frumos. Ușor de citit. Werber după citirea cărților, și mai ales „Imperiul Îngerilor“, conștiința umană se extinde ca. Dacă ați crezut anterior scara orașului sau țării, după ce a citit „Imperiul ...“ constiinta se extinde la univers. Este uimitor cât de ușor a făcut-o.
În această carte minunată pe un picior de egalitate cu naratorul Enciclopedia, care nu numai că oferă informații utile despre tot, dar, de asemenea, ajută să se uite la ce sa întâmplat cu personajele din cealaltă parte. Werber atrage imperiu mondial uimitoare, în care îngerii, la fel ca funcționarii își fac treaba, încercând să „îmbunătățească“, adică. E. O șansă de a deveni ceva mai mare decât îngerii. Dar oricine Werber spune deja în următoarea sa carte, care continuă aventurile lui Michel Pensona și prietenii săi.
Vă sfătuiesc să citiți această carte pentru cei care iubesc science fiction, care este imaginație bine dezvoltată, și care vrea doar să se scufunde într-o altă lume.

Enciclopedia - este doar singurul lucru pe care mi-a placut despre această carte. Însăși ideea de carte, desigur, interesant, dar sincer, am terminat de citit-o prin cu dificultate. Foarte mult descrierea tensionată a vieții românești. La fel ca deja si Cortina de Fier de mult plecat, iar reprezentarea străinilor a poporului nostru ca despre extratereștri. nonsens complet. Deși unele lucruri interesante am în această lucrare încă găsit pentru sine. Cu toate acestea, Werber nu a negat o gândire originală.

Această carte poate face apel numai la gospodine într-un halat de baie și papuci, un manual care este detectivul Violy Tarakanovoy. Jalnic și neinteresante. Din păcate, astfel de astăzi proza ​​contemporană. Cărțile devin bestseller-uri Elchin Safarli, detectivii menționate mai sus, și cărți, cum ar fi Imperiul îngerilor, aspirat din povestea cu degetul și mizeria narațiunii în căutarea de originalitate. Nu știu ce sa întâmplat cu oamenii, și ei atenteze la Sleaze ca acest lucru. Dar ce să spun la fiecare nivel diferit de inteligență
Ps Dacă vă place lucrarea ca De veghe în lanul de secară, deasupra unui cuib de cuci, The Great Gatsby, Tender este noaptea, pentru care sună clopoțelul, și așa mai departe nici măcar nu ia această carte în mâini